Home / Aktualności / Magia tabletów: marketing czy przyszłość?
Magia tabletów: marketing czy przyszłość?

Magia tabletów: marketing czy przyszłość?

Rynek sprzętu elektronicznego jest jednym z najszybciej rozwijających się na świecie. I nie zmienią tego ani powodzie niszczące fabryki procesorów, ani wpływ na środowisko. Nic nie zmieni tego, że coraz chętniej sięgamy po kolejne urządzenia tego typu. O ile jeszcze kilkanaście lat temu telefon komórkowy był szczytem marzeń, to dziś niemal każdy posiada to urządzenie. Często nie tylko jedno. Mamy drukarki, laptopy, netbooki, palmtopy, telewizory. Lecz największą popularność w ostatnich kilku latach zdobywają tablety. Są to przenośne urządzenia przystosowane głównie do wykonywania podstawowych funkcji, które do tej pory wykonywaliśmy na komputerach czy laptopach. Bardzo wygodnie ogląda się na nich filmy, rozwiązuje zagadki gier komputerowych czy przegląda internet. Jednak dla osób często używających klawiatury urządzenia te mają spory minus – nie można tak szybko i łatwo pisać tekstów. Magia tabletów wzięła się chyba z umiejętności marketingowców. Choć urządzenia te są niesamowicie przydatne, to stały się raczej zabawką niż funkcjonalnym urządzeniem do pracy. Nie należy jednak skreślać tabletów. Dzięki malejącym cenom stają się bardzo przyjaznym przyjacielem podczas długich wyjazdów służbowych czy powrotów weekendowych do domu. Zastępują też coraz częściej czytniki książek elektronicznych. Być może w przyszłości zastąpią one tradycyjne już laptopy czy netbooki, bardziej prawdopodobne jest jednak, że będą rozwijały się zupełnie obok. Tak jak istnieją obok siebie komputery i telefony komórkowe.