Home / Aktualności / Akcja / Thief – różna rozdzielczość na PS4 i Xbox One
Thief – różna rozdzielczość na PS4 i Xbox One

Thief – różna rozdzielczość na PS4 i Xbox One

Gra Thief będzie wyświetlana w 30 klatek na sekundę, jednak rozdzielczość na Xboxie One będzie niższa niż na PlayStation 4. Różnice mają nie być zauważalne – tak zapewnia studio Eidos Montreal.

To już kolejna wersja gry na platformę Microsoftu, która odstaje w pewnym stopniu od edycji na konkurencyjne PlayStation 4. Niestety nie podano powodów zastosowania rozdzielczości 900p na Xboxa. Możemy domniemywać, że powodem jest eSRAM. Twórcy gry Sniper Elite 3 podali niedawno, że właśnie w tej pamięci tkwi problem. Thief powstaje na silniku Unreal Engine 3, dlatego obawiamy się czy 30 kl./sek. wystarczy.

Thief 30fps 2

Thief 30fps 1

Rozgrywka na każdej platformie powinna być taka sama, jednak na PlayStation 3 i Xboksie 360 nie uzyskamy tak wielu efektów jak na PC, PS4 i Xbox One. Premiera już 28 lutego.