Home / Aktualności / Ubisoft: „Patrzymy na The Crew jak na RPG-a”
Ubisoft: „Patrzymy na The Crew jak na RPG-a”

Ubisoft: „Patrzymy na The Crew jak na RPG-a”

Dyrektor kreatywny w Ubisofcie, Julian Gerighty uważa, że The Crew jest bliżej do gry RPG aniżeli do typowej gry wyścigowej.

Julian napisał na blogu Ubisoftu „Patrzymy na to jak na RPG-a. Jest to RPG, w którym jeśli pokochasz swoje auto od początku, będziesz gotów zainwestować w nie pieniądze i czas, i odblokujesz do niego wszystko co możliwe”.

Gerighty porównuje customizacje samochodów do mechanizmów, które cechują role playe: „Z  (Chevroletem) Camaro możesz zrobić samochód off-roadowy, gdzie na początku był zwykłym „ulicznym pojazdem”, by na końcu gry uczynić z niego maszynę stricte wyścigową.”

Customizacja ma sprawić, że przywiążemy się do auta: „Jedyne auto jakie kiedykolwiek miałem nie było najlepsze, ale przywiązałem się do niego. To była moja przestrzeń. Kochałem to auto. Nie było dla mnie ważne, że nie było najlepszym na świecie. To był mój samochód. To coś co jest dla nas bardzo ważne”.

Czy więc każda gra, która ma możliwość konfiguracji bohaterów/broni jest RPG-iem?